CFMHN 2016 Position Statement

CFMHN’s 3rd position statement 2016: Mental health and addiction curriculum in undergraduate nursing education in Canada

Canadian Federation of Mental Health Nurses. (2016). CFMHN’s 3rd position statement 2016: Mental health and addiction curriculum in undergraduate nursing education in Canada.Prepared by members of the CFMHN Education Committee: A. Kent-Wilkinson, L. Blaney, M. Groening, E. Santa Mina, C. Rodrigue, & C. Hust. Toronto, ON: Author. Retrieved from http://www.cfmhn.ca/positionpapers

CFMHN-FCIISM 3e énoncé de position 2016: L’enseignment de la santé mentale et des toxicomanies dans les programmes de sciences infimières de premier cycle au Canada

Fédération canadienne des infirmières et infirmiers en santé mentale du Canada. (2016). CFMHN’s 3rd position statement 2016: Mental health and addiction curriculum in undergraduate nursing education in Canada [CFMHN-FCIISM 3e énoncé de position 2016: L’enseignment de la santé mentale et des toxicomanies dans les programmes de sciences infimières de premier cycle au Canada]. Préparé par les membres du comité de l’éducation du CFMHN-FCIISM: A. Kent Wilkinson, L. Blaney, M. Groening, E. Santa Mina, C. Rodrigue, & C. Hust. Toronto, ON: Auteur. Document accessible au http://www.cfmhn.ca/positionpapers

CFMHN 2016 Position STATEMENT-ENGLISH-FRENCH